Weer thuis - Reisverslag uit Margraten, Nederland van Elly Pont - Bessems - WaarBenJij.nu Weer thuis - Reisverslag uit Margraten, Nederland van Elly Pont - Bessems - WaarBenJij.nu

Weer thuis

Door: Elly

Blijf op de hoogte en volg Elly

27 Juni 2023 | Nederland, Margraten

zaterdag 17 juni: kermis in margraten.

Speciaal hiervoor zijn we 3 dagen eerder naar huis gekomen. Wie kan het nu missen om kermis te vieren.

Wat was het gezellig rondom d'r put. saluut schoten en daar gaan ze. Onderweg naar Klein en Groot welsden. En natuurlijk niet vergeten al die plekken waar ze stoppen om heerlijk een drankje te doen. Om 1 uur 's nachts was Eric thuis en om 6 uur was het weer tijd om te vertrekken om nog een rondje te lopen.

alleen jammer dat het allemaal niet zo gelopen is als we gedacht hadden.

Eric is namelijk gevallen, over de dikke trom, recht op zijn hoofd, Voor hem was de kermis voorbij. Gelukkig had hij alleen maar hersenschudding en verder niets.

Al met al hebben we toch een hele leuke kermis gehad.

Nu is het 27 juni, we zijn al meer dan een week thuis en ik ga ons dagboek afsluiten.

Wat hebben we een pracht vakantie gehad.

We hebben alles gezien wat we wilde zien.

We hebben alles gedaan wat we wilde doen.

Maar wat is die tijd snel voorbij gegaan.

Wat hebben we genoten om San en Leopold weer te zien.

Om de kangaroes weer te zien, om de papegaaien weer te zien vliegen, om die rot kraai weer als wekker te hebben, om heerlijk te duiken, om weer vele herinneringen erbij te hebben.

Het was weer de moeite waard.

Aan jullie allemaal hoop ik dat jullie een hele leuke tijd hebben gehad met het lezen van onze verslagen. Als het boek klaar is wil ik het jullie met heel veel plezier nog een keer laten zien.

• 27 Juni 2023 - 13:04

Yolanda :

Lieve zus en zwager,

Inmiddels hebben wij al genoten van al jullie verhalen en belevenissen in Australia. Ook wij hebben genoten van jullie ervaringen en we zijn ontzettend blij dat jullie dit hebben kunnen meemaken. We gunnen het jullie dat dit snel nog een keer gaat gebeuren. Misschien dat je dan wel gaat duiken [e-1f61c] of die Emoe durft te aaien [e-1f631] en zeker meer levende kangoeroes gaat zien [e-1f603]. Ik ben in ieder geval ontzettend blij met mij kleurrijke boodschappentas.