Ophalen van de camper - Reisverslag uit Perth, Australië van Elly Pont - Bessems - WaarBenJij.nu Ophalen van de camper - Reisverslag uit Perth, Australië van Elly Pont - Bessems - WaarBenJij.nu

Ophalen van de camper

Door: Elly

Blijf op de hoogte en volg Elly

22 Mei 2023 | Australië, Perth

Dag 6 en 7

Laten we even met het goede nieuws beginnen.

Leopold heeft zeer goed nieuws gehad.

De chemotherapie heeft goed zijn werk gedaan en hij is een wonder van de wetenschap.

Zijn bloedwaardes waren zo goed verbeterd dat hij voor nu even rust kan houden.

De controles blijven toch en er zijn nog andere zaken die geregeld moeten worden, maar dat komt wel. Voor nu is het geweldig nieuws.

Gisteren zijn we bij Florance thuis geweest om een gezellige rustige zondagmiddag samen met haar gezin en schoonmoeder. Ze wonen in een prachtig huis. Echt Australisch huis. Het eten is door San verzorgd, heerlijke lasagne, en het toetjes was een overheerlijke appeltaart met roomijs.

Na een wandeling in de omgeving en nog wat gezellig kletsen was het weer tijd om naar huis te gaan.

Maar niet nadat we nog een omweg hebben gemaakt naar het eerste huis dat Leopold gebouwd heeft en we zijn nog naar Hillerys geweest alwaar we heerlijk nog een ijsje hebben gegeten. Natuurlijk met het prachtige uitzicht op mooie zeilboten. De avonden zijn zo gezellig dat het iedere keer weer laat is voor we gaan slapen. En gelukkig voor Eric hebben we 2 slaapkamers tot onze beschikking zodat hij mijn gesnurk niet hoeft te horen.

Vandaag was het tijd om de auto terug te brengen. Hopelijk zien ze niet de schade aan de velg die ik veroorzaakt heb door tegen een stoeprand aan te rijden. (en gelukkig hebben ze het niet gezien)

Na vele omwegen en zoeken hadden we gevonden waar we moesten zijn. De auto achter gelaten, richting vliegveld om de sleutel in te leveren en een taxi te nemen die ons naar de camper zou brengen. Het is maar 2 Km van het vliegveld af maar als je moet lopen is het toch echt veel verder.

De papieren waren snel geregeld, nog snel wat laatste controles en daar gaan we dan. Jippie, wat een fijne camper. Eerst nog de inkopen doen en het internet verder regelen. Dan alles in de auto pakken en terug naar San en Leopold om de rest van onze spullen in de camper te zetten.

Het is ongelofelijk hoeveel spullen je toch hebt en hoeveel je denkt nodig te hebben.

Nu nog een nachtje en dan is het zover en gaan we naar het noorden.

• 22 Mei 2023 - 13:58

Paul & Daniëlle :

Heey Heey,

wat een fantastisch goed nieuws voor Leopold en San.. [e-1f603]

wederom een prachtige camper. Het zal dan niet lang gaan duren voordat ‘ on the road again ‘ door de camper zal schallen hahaha..

wat een bijzonder avontuur nu al, en wat geweldig dat we weer kunnen meegenieten van zoveel mooie momenten.

Heel veel plezier verder,

liefs Paul [e-38] Daniëlle [e-1f970]

• 22 Mei 2023 - 14:31

Tom En Sabrina:

Nu kan het echte avontuur gaan beginnen, spannend! Heel veel plezier en veel foto’s maken!

Dikke poen

Tom en Sabrina