Vrije dag in Coral Bay - Reisverslag uit Coral Bay, Australië van Elly Pont - Bessems - WaarBenJij.nu Vrije dag in Coral Bay - Reisverslag uit Coral Bay, Australië van Elly Pont - Bessems - WaarBenJij.nu

Vrije dag in Coral Bay

Door: Elly

Blijf op de hoogte en volg Elly

28 Mei 2023 | Australië, Coral Bay

Alweer 28 mei wat gaat de tijd toch snel als je plezier hebt. Ik probeer uit alle macht om me niet te amuseren maar het mislukt iedere dag weer. Dan denk ik dat ik naar Nederlandse tijd moet gaan denken dan duurt de dag nog 6 uur extra, alleen jammer om 22 uur ben ik Total los en wil eigenlijk alleen nog maar mijn bed in kruipen.

Wat heerlijk om moe te zijn van het genieten en niets doen. Oke een wandeling op het strand en een boek lezen is niet niets doen maar het maakt je wel lui.

Vandaag hebben we eerst uitgeslapen tot half 8. Daarna was de camping al vol leven door alle kleine kinderen die hier verblijven. Er zijn echt heel veel gezinnen met caravan die hier een hele tijd staan.

Nadat we naar de winkel geweest en lekker vers brood hebben gehaald is Eric richting zee vertrokken en heb ik in badpak voor de camper gezeten. De bruine kleur begint eindelijk een beetje te verschijnen en ben ik niet meer zo een bleek scheet.

Na de middag zijn we een heel stuk gaan wandelen langs de kust. Op een stuk konden we alleen maar door de zee heen gaan omdat de rotsen de weg blokkeerde. Het water is zo helder en heerlijk van temperatuur dat het genieten is om zo te wandelen.

We lijken wel een stel jutters omdat we de hele tijd naar het zand kijken en iedere keer weer een mooie schelp of steen vinden. Ook hier liggen de stukken helder wit koraal voor het oprapen. Dit jaar doe ik het met foto’s, dat scheelt een stuk gewicht voor straks in mijn koffer.

Voor het avond eten hadden we bedacht dat we fish en chips zouden eten.

Moet er natuurlijk wel een restaurant open zijn waar we dat kunnen krijgen.

Dan toch maar zelf koken en gelukkig heb ik een kok bij me die binnen een half uur heerlijke macaroni op tafel tovert.

Verder is onze dag nu voorbij. Buiten is het donker met miljoenen sterren en de geluiden worden steeds minder. Nog gezellig een potje kaarten en dan heerlijk weer slapen. Op naar een nieuwe dag.


  • 28 Mei 2023 - 13:41

    Kelly:

    Wauw [e-1f60d]


  • 28 Mei 2023 - 14:16

    Sabrina En Tom:

    Heel mooi!!!


  • 28 Mei 2023 - 17:40

    Lenie:

    Ik ken jullie niet persoonlijk maar geniet mee van je leuke reisverslag en prachtige foto.s[e-1f44d]

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Elly

Hallo,ik ben Elly Pont - Bessems en samen met mijn man Eric Pont op reis.

Actief sinds 24 April 2023
Verslag gelezen: 113
Totaal aantal bezoekers 4614

Voorgaande reizen:

15 Mei 2023 - 16 Juni 2023

Onze reis naar Australie

Landen bezocht: